http://www.ekando.pl -

1. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie waszym sklepie?


2. W jakim czasie zostanie dostarczona przesyłka


3. Czy ceny w naszym sklepie są cenami netto czy brutto ?



4. W jakim gatunku sprzedajecie produkty?



5. Czy wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją?



6. Czy dostawa (transport) obejmuje wniesienie towaru?



7. Czy pobieramy zaliczkę na towar będący na zamówienie?



8. Czy towar można odebrać osobiście?



9. Co obejmuje koszt dostawy przesyłki?



10. Czy można zrezygnować ze złożonego zamówienia?


1. Akceptujemy następujące formy płatności:

  • Płatność przelewem – przedpłata na wskazane w potwierdzeniu konto,

  • Płatność gotówką lub kartą płatniczą w przypadku odbioru osobistego w jednych z naszych salonów,

  •   Płatność u Kuriera (opcja dostawy za pobraniem),  


2. Czas dostawy w większości uzależniony jest od dostępności towaru.
Posiadamy własne magazyny które pozwalają, aby nasze towary były dostępne od razu.
W przypadku gry zamówionych przez Państwa towarów nie posiadamy aktualnie na magazynie, a  sprowadzenie wymaga czasu, pracownicy z BOK poinformują Państwo o przewidywanym terminie realizacji zamówienia.


  3. Wszystkie artykuły prezentowane w naszym sklepie zawierają 23 % podatku VAT i są cenami końcowymi dla Klienta,  


4. Większość naszych produktów sprzedajemy w gatunku I jednak w ofercie posiadamy również  produkty w II gatunku. Informacja o gatunku danego towaru jest podana w szczegółowym opisie produktu.


5. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta. Warunki gwarancji określa gwarant. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu i poprawnie wypełniony protokół reklamacyjny dostępny tutaj.


6. Usługa transportowa zarówno w naszym zakresie jak i przez firmę spedycyjną wykonywana jest w zakresie wyładunku towaru, nie obejmuje usługi wniesienia do domu/mieszkania Klienta.


7. Na towary których nie posiadamy na magazynie, a które zamawiamy wyłącznie dla Państwa pobieramy  zaliczkę w wartości 30% wartości zamówienia.


8. Istnieje możliwość odbioru osobistego. Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć opcję odbiór osobisty, jednak możliwość odbioru zostanie potwierdzona przez pracowników BOK wówczas po skompletowaniu całego zamówienia.


9. Koszt dostawy obejmuje dostarczenie przesyłki przez firmę spedycyjną pod wskazany adres w zamówieniu wyłącznie na terytorium Polski.


10. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi zawierania umów z Konsumentem na odległość, za pomocą środków komunikowania na odległość, Nabywcy w rozumieniu regulaminu sklepu, który jest konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Do odstąpienia od umowy dochodzi przez złożenie przez Nabywcę oświadczenia na piśmie o odstąpieniu od umowy, które może zostać złożone Sprzedawcy w terminie do 10 dni liczonych od dnia dostarczenia Nabywcy towaru. Towar może być zwrócony tylko wtedy, gdy nie był używany, uszkodzony lub zniszczony oraz jest sprawny technicznie i kompletny oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
W wyniku odstąpienia przez Nabywcę od umowy, jest on zobowiązany do niezwłocznego zwrotu towaru na własny koszt Sprzedawcy wraz z fakturą VAT wystawiona przez Sprzedawcę dla towaru, z zaznaczonym polem „zwrot”. Sprzedawca zwraca Nabywcy cenę towaru przelewem na konto wskazane przez Nabywcę w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Zwrot nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania towaru przed Sprzedawcę.

Szczegóły dotyczące Szczególnego prawa nabywcy będącego konsumentem zostały ujęte w regulaminie sklepu.